Wyróżnienia

15 Feb

Jakiś czas temu zostałam obdarowana 4 wyróżnieniami.
Piersze przywędrowało do mnie od Agnes, która prowadzi niezykle ciekawy blog agnesssinafrica związany z jej pobytem w RPA.

creative blog award

Wyróżnienie niesie za sobą również pewne warunki do spełnienia, a oto one:

1. Wyróżnij 5 blogów (Osoby wyróżnione mogą nominować każdego, poza osobą, od której dostały wyróżnienie)
2. Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu
3. Umieść wyróżnienie na bocznym pasku
4. Podziękuj za wyróżnienie 😉
5. Opisz siebie w 3 słowach (dosłownie) ;-D

Moje wyróżnienie wędruje zatem do 5 bardzo kreatywnych, interesujących blogów, które odwiedzam bardzo często:
aa-beinspired
asia-majstruje
warsztatyniebieskiemigdaly
wegrochy
scraperka

Ja w trzech słowach:
Optymistka, ciekawa świata ekstrawertyczka

Kolejne wyróżnienie otrzymałam od dwóch osób, od tej samej Agnes z blogu agnesssinafrica
oraz Ani z blogu zzielonegokufra

Liebster-Blog-Award

Pytania od Agnes na które miałam odpowiedzieć to:

1. Rummikub czy scrabble? chyba scrabble
2. Lektor czy napisy? ani jedno, ani drugie
3. Brandy czy whisky? piwo
4. Hetman czy 2 wieże? hmmmm
5. Mistrz czy Małgorzata? jedna z moich ulubionych książek
6. Fizyka czy chemia? zdecydowanie żadne
7. Kolczyki czy klipsy? kolczyki
8. Joga czy pilates? raczej joga
9. Klubowego czy Malborego?* nie dziękuję
10. Deszcz czy śnieg? zimą śnieg, jesienią deszcze, a najlepiej słońce przez cały rok
11. Książka godna polecenia 🙂 Mnóstwo takich, ale ostatnio przeczytałam „ Dzień miodu”, Anna Ciezadło i bardzo ale to bardzo polecam.

Oraz pytania od Ani:

1.kwiaty czy patyki? …..patyki, które potem maluję i wieszam na ścianie
2.czekolada biała czy ciemna? …..ciemna, najlepiej gorzka
3.ulubione miejsce…… wiele jest takich
4.ulubiony kolor…… uwielbiam kolory, więc ciężko mi wybrać jeden
5.bez czego nie potrafisz żyć. …..bez podróży
6.szpilki czy baletki?….. najchętniej tenisówki
7.jabłko czy gruszka?? ……jabłko
8.budyń jem z….. nie lubię budyniu
9.prowadze bloga bo….. to bardzo lubię
10.nie ma śniadania bez…..kawy
11.przedmiot wykonany przeze mnie, z którego jestem dumna…..hm ostatnio uszyłam fajną torebkę

Otrzymałam je po raz kolejny, dlatego przepraszam, ale już kiedyś spełniłam warunki z nim związane, więc przerywam łańcuszek

Kolejne wyróżnienie otrzymałam od Ani z blogu warsztatyniebieskiemigdaly

versatile blogger

Każda nominowana blogerka powinna:
1.podziękować nominującej na jej blogu,
2.pokazać nagrodę VB u siebie
3.ujawnić 7 faktów dotyczących samej siebie;
4.nominować 10 (lub zależnie od wersji 15) blogów;
5.poinformować o tym fakcie autorki nominowanych blogów.

Nie lubię gotować
Lubię piec ciasteczka
Lubię sprzątać
Lubię się pakować
Lubię podróżować
Nie znoszę robić zakupów
Uwielbiam tworzyć coś z niczego

10 wyróżnionych blogów za wszechstronność to:
iloveiwish
magdalenkafou
cleo-inspire
cosoliterach
syllovesshabby
hemmahosjohanssons
blogowanko-jagodzianka
agnesssinafrica
roznerzeczydominiki
zzielonegokufra

Dzięki jeszcze raz kochane za te wszystkie piękne wyróżnienia.

Miłego dnia !!!

29 Responses to “Wyróżnienia”

  1. Dominika February 18, 2013 at 1:06 pm #

    Dziękuję bardzo. To jak zwykle miłe i wywołało uśmiech na mojej buzi. Co do przerywania ‘cyklu wyróżnieniowego’, to również nie będę kontynuować, gdyż wszystkie blogi które chciałam obdzielić taką nagrodą, już obdzieliłam, A inne godne uwagi po prostu śledzę. Ale najfajniejsze jest to, że dzięki otrzymanym przez Ciebie wyróżnieniom i nominacją, dotarłam do blogów wcześniej nieznanych.
    Jeszcze raz dziękuję. Doceniam, że za wszechstronność! Hugz!

    • kiosc February 18, 2013 at 7:45 pm #

      Proszę bardzo 🙂 Właśnie to jest najfajniesza część tych wyróżnień, zawsze dzięki nim poznaje kolejne fajne blogi na których bardzo często potem zostaję na dłużej 🙂

  2. Agnesss February 18, 2013 at 10:43 am #

    Hej!!!
    I ja dziękuję za wyróżnienie 🙂
    Musze pomyśleć o tym co z mojego życia mogę ujawnić 🙂
    Pozdrawiam!!!!!

    • kiosc February 18, 2013 at 7:44 pm #

      Czekam zatem z ciekawością co ciekawego nam o sobie powiesz 🙂

  3. Aleksandra Cos o literach February 16, 2013 at 8:21 pm #

    Ale się zdziwiłam. Dwa razy sprawdzałam, czy aby na pewno chodzi o mojego bloga. DZIĘKUJĘ:) Aż urosłam. Mam tylko mały kłopot…widzę, ze coraz więcej osób nie chce kontnuować zabawy…i co zrobić? W sumie to moje pierwsze wyróżnienie…chyba ie mogę się nim nie pochwalić…

    • kiosc February 18, 2013 at 7:43 pm #

      No tak, zawsze przyjemnie dostawać wyróżnienie, gorzej, że trzeba potem cos z tym zrobić. Ja też mam zawsze problem, które blogi wybrać, bo tak wiele wspaniałych jest. Skoro to pierwsze to musisz się nim pochwalic koniecznie 🙂

  4. Asia-majstruje February 15, 2013 at 7:36 pm #

    Kasiu, gratuluję wszystkich wyróżnień! I dziękuję za wyróżnienie mojego bloga 🙂 Mam nadzieję, że sie nie obrazisz, ale łańcuszek przerwę. Ale Tobie mogę coś zdradzić, bo natchnęła mnie jedna z Twoich odpowiedzi. W trzech słowach: Lubię budyń. Bardzo 🙂 No dobra, w dzieciństwie wolałam kisiel, teraz uwielbiam budyń czekoladowy 🙂
    Buziaki!

    • kiosc February 15, 2013 at 8:51 pm #

      Dziękuję, nie ma sprawy, ja też jeden łańcuszek przerwalam, a w zasadzie dwa, bo od dwóch osób wyróżnienia dotarły.
      Co do budyniu, to wygląda na to, że jestem jedyna co go nie lubi, ale kisielem nie pogardzę 🙂

      • Asia-majstruje February 18, 2013 at 9:41 pm #

        Kasiu, przyznam Ci się, że w dzieciństwie budyń kojarzył mi się źle, polany sokiem, fuj… A teraz nie dość, że jem go przynajmniej raz w tygodniu, to postanowiłam poeksperymentować z kaszą manną! Tego to nigdy nie lubiłam, ale kupiłam, a dzisiaj nawet zjadłam sporą porcję na śniadanie – gotowaną na mleku z domowym cukrem waniliowym. Nie ma to jak zacząć dzień od deseru 🙂 Aż się boję, kiedy zacznę delektować się kleikiem ryżowym 🙂

  5. syl February 15, 2013 at 6:56 pm #

    Dziekuje slicznie!!!!!! bardzo przyjemny moment w piatkowy wieczor:-)))))) sciskam!

    • kiosc February 15, 2013 at 8:44 pm #

      Miłego weekendu życzę 🙂

  6. we grochy February 15, 2013 at 5:20 pm #

    Wow… dziękuję za wyróżnienie… zaskoczyłaś mnie BARDZO!!! i jest mi szalenie miło! ale, kurczę, mam nadzieję, że się na mnie nie obrazisz, ale będę musiała przerwać łańcuszek 😦 są 2 powody: po pierwsze i chyba najważniejsze, nie potrafiłabym wybrać innych blogów… cenie tak dużo , ze nie potrafiłabym i nie chciałabym wybierać, bo wszystkie uważam was za wspaniałe i cudowne 🙂 po drugie, to byłoby troszkę wbrew moim zasadom, bo to dla mnie rodzaj takiego łańcuszka, a ja nigdy ich nie kontynuuję… naprawdę jest mi bardzo miło, że o mnie pomyślałaś, i dziękuję. WIelki buziak dla Ciebie :* a żeby nie było: w 3 słowach o mnie: wariatka, optymistka, zmarźluch 🙂 jetem troche szalona, raczej jestem optymistką, chociaż czasem mam wahania ;P no i mimo, ze kocham zimę, to jestem zmarźluchem 🙂 ściskam cieplutko :*

    • kiosc February 15, 2013 at 5:29 pm #

      Bardzo się cieszę, że Cie miło zaskoczyłam.
      Nie ma sprawy, doskonale Cię rozumiem, ja też zwykle przerywam taki łańcuszek, ale tym razem tak dużo wyróżnień się uzbierało, że postanowiłam coś jednak z tym zrobić 🙂

      Buziaki 🙂

  7. Cleo February 15, 2013 at 5:15 pm #

    Kolejne wyróżnienie 🙂 yeahh..
    Dziękuje słoneczko…

    PS> szalenie uwielbiam tą moja ikonkę na Twoim blogu – to serducho strasznie wściekłe jest 😀

    • kiosc February 15, 2013 at 5:32 pm #

      Miałaś dostać też to pierwsze wyróżnienie, ale Kasia ubiegła mnie chwilkę wcześniej 🙂

  8. Duni February 15, 2013 at 4:34 pm #

    Congratulations on all the awards! You deserve it 🙂
    happy weekend to you,
    Duni xo

    • kiosc February 15, 2013 at 4:48 pm #

      Thank you so much.
      Happy weekend to you too 🙂

  9. Ania February 15, 2013 at 2:56 pm #

    Bardzo serdecznie dziękuję, jakie ładne wyróżnienie 🙂 Pozdrawiam cieplutko!

    • kiosc February 15, 2013 at 4:49 pm #

      Pozdrawiam i ja 🙂

  10. Jagodzianka February 15, 2013 at 1:07 pm #

    Ajajaj! Bardzo, bardzo dizękuję za wyróżnienie! Jest mi bardzo miło.
    Jeżeli druga połówka uwielbia gotować – to nie ma co się pchać do kuchni 😉

    • kiosc February 15, 2013 at 1:14 pm #

      Bardzo, bardzo proszę 🙂
      Tak tez robię, cała kuchnia należy do niego. Dobrze, że lubie sprzatać, bo na końcu się okazuje, że całe sprzatanie po gotowaniu zostaje dla mnie

  11. scraperka February 15, 2013 at 1:02 pm #

    Kochana dziękuję z całego serca za wyróżnienie:) to bardzo miłe z Twojej strony:)
    miło było o Tobie poczytać i czegoś się dowiedzieć no i gratuluję tylu wyróżnień:)
    pozdrawiam cieplutko

    • kiosc February 15, 2013 at 1:12 pm #

      Dziękuję, ciesze się, że mogłam się tym wyróżnieniem z Toba podzielić 🙂
      Ja tez pozdrawiam cieplutko

  12. Karolina February 15, 2013 at 12:05 pm #

    :)))) W takim razie spelniam wymog z pkt. 1 i bardzo serdecznie Ci kochana dziekuje!!!! I jeszcze jedno, jesli lubisz sprzatac to zapraszam do nas:)))) milego weekendu!!

    • kiosc February 15, 2013 at 1:09 pm #

      Sprzątać bardzo lubię, będę w czerwcu w Szwecji to może wpadnę 🙂 możecie bałaganić przez cały maj do woli 🙂

  13. art attack {be inspired} February 15, 2013 at 11:53 am #

    Ojej! Dziękuję Ci bardzo Kochana! To moje pierwsze wyróżnienie 🙂
    Muszę się teraz zorientować co dalej i wybrać spośród tyluuuuu wspaniałych blogów te najbardziej inspirujące 🙂
    Wspaniałego dnia!

    • kiosc February 15, 2013 at 11:58 am #

      Cieszę się, że sprawiłam Ci miłą niespodziankę 🙂
      Dziękuję i wzajemnie 🙂

  14. żaneta February 15, 2013 at 11:16 am #

    Hello Kasiu =)
    Dziękuję Kochana za wyróżnienie… ale mi niespodziankę sprawiłaś w piąteczek 😉 kiss =*

    Po pierwsze – uuu, że nie lubisz gotować??? Ciekawe, ciekawe…
    Ale założę się, że Twoja druga połówka robi to za dwoje 😉
    Po drugie – też lubię piec ciasteczka, i właśnie w poniedziałek będzie nowy post – bananowe ciasteczka z czekoladą i migdałami! Koniecznie musisz zajrzeć – są przepyszne!
    Po trzecie – fajnie jest poczytać co nie co o Tobie 😉

    Cudownego weekendu Kasiu!
    Pozdrawiam =)

    • kiosc February 15, 2013 at 11:29 am #

      Proszę bardzo 🙂
      Gotować faktycznie nie lubię, ale moja druga połówka to uwielbia i robi to znakomicie, więc ja spokojnie mogę zająć się ciasteczkami 🙂
      Poniedziałkowe ciasteczka u Ciebie to najważniejsza rzecz dnia 🙂 W przyszłym tyg mam zamiar przetestować bułeczki scones

      buziaki

Leave a comment